Hashtag – Ključna riječ koja znači veću vidljivost

kako-kreirati-hashtag

Hashtag dolazi od engleske riječi hash za znak “ljestvice” i tag za markiranje, odnosno označivanje ključne riječi. Hashtag ćete prepoznati kao pojam ili kraticu ispred koje stoji oznaka #.

Može biti bilo koja riječ, ali…

Hashtag može biti bilo koja riječ koja ispred sebe ima oznaku # te predstavlja određeni pojam koji se može pretraživati. 

Svatko ima mogućnost stvoriti svoj hashtag po želji, ali samo neki postaju jako popularni. Hashtag može služiti za diskusiju o određenoj temi.

Ne pretjerujte s količinom hashtagova

Prilikom kreiranja objave bitno je da stvaratelj sadržaja ne pretjera s količinom hashtagova. Sve preko tri hastagova predstavlja napor za druge korisnike te se gubi smisao same poruke.

Bitno je da se svaka objava koja sadrži hashtag stavi na “public” tako da je mogu svi vidjeti.

Hashtag treba biti kratak i ne bi smio prelaziti više od 20 znakova.

Kako kreirati hashtag?

Važno je znati i to da hastagovi ne podržavaju točke, uskličnike, upitnike i druge znakove. U hashtagu se ne može koristiti razmak između više riječi koje se koriste, a pritom se preporučuje pisanje velikih slova za svaku novu riječ.

Mnoge tvrtke prilikom organiziranja nekih konferencija ili događaja kreiraju jedinstvene hashtagove koji omogućavaju korisnicima da lakše prate informacije o tom događaju. Bitno je da tvrtke osmisle jedinstven i kreativan hashtag.

Možete ih koristiti i za nagradni natječaj

Hashtagovi se vrlo često koriste i za nagradne natječaje, na način da se korisnike poziva na korištenje određenog hashtaga. To omogućava lakše pretraživane i praćenje svih sudionika nagradnog natječaja. Novinarima hashtag služi kao sredstvo za praćenje globalnih ili lokalnih zbivanja.

Neki od popularnih domaćih hashtagova su: #onokad, #posao, #prvasmjena, #drugasmjena, #trecasmjena, #politikahr, #izboriHR, #malestvari itd. 

Trebate pomoć oko kreiranja ključnih riječi?
Javite nam se!

Podijeli: