Kada definirate svoje ciljeve morate postaviti prava pitanja i odgovoriti na njih. No znate li zaista kako pravilno postaviti svoje ciljeve po poznatoj S.M.A.R.T. metodi?
Kako pravilno postaviti ciljeve?
Kako bi ciljevi mogli biti ostvarivi moraju biti detaljno definirani, tj. sadržavati podatke o tome:
- što želimo
- do kada
- kako i
- na koji način.
U tome nam pomaže tehnika postavljanja ciljeva pod nazivom S.M.A.R.T. ciljevi.
S.M.A.R.T. ciljevi – Znate li definiciju?
S.M.A.R.T. je akronim od 5 pojmova na engleskom:
- s pecific
- m easurable
- a chivable
- r elevant
- t name-sensitive.
U prijevodu na hrvatski cilj mora biti:
- S – specifičan, jednostavan, razuman, značajan
- M – mjerljiv, smislen, motivirajući
- A – ostvarivo, dogovoreno, dostižno
- R – relevantan, razuman, realističan i bogat resursima, utemeljen na rezultatima
- T – vremenski ograničen, vremenski ograničen, vremenski ograničen, vremenski/troškovno ograničen, pravodoban, vremenski osjetljiv
Nekoliko primjera postavljanja S.M.A.R.T. ciljeva
Evo još nekoliko primjera za postavljanje ciljeva:
- Povećati prihode od prodaje za 10% u odnosu na prethodnu godinu.
- Pojesti 1 voćku na dan sljedećih godinu dana
- Educirati 10 zaposlenika iz digitalnog marketinga u sljedećoj godini
- Zaposliti voditelja ureda do 30.06.20xx.
Potrebno vam je dodatno objašnjenje ili želite saznati više?
Kontaktirajte nas.