Održivost korporativnog sektora

odgovorno-poslovanje

U posljednjem desetljeću održivost je bila jedan od najviše spominjanih ciljeva nekoliko industrija, neprofitnih organizacija i državnih institucija. Ipak, mjerenje u kojoj mjeri je institucija održiva može biti izazov.

Održivost korporativnog sektora kroz model trostruke bilance

Tvrtke su se oslanjale na koncept ‘model trostruke bilance’ kako bi bolje razumjele kako promiču održivost u svom poslu. Do danas je taj model jedan od najtočnijih načina za procjenu postizanja ciljeva održivosti.

Kako svijet se stalno mijenja i razvija, ogromni izazovi koji uključuju klimatske promjene, siromaštvo i glad postaju sve ozbiljniji. Zbog toga je održivost u poslu postala ključan cilj.

U fokusu su pozitivan utjecaj na okoliš i društvo

Temeljni cilj održive poslovne strategije je pozitivno utjecati na okoliš i društvo, a istovremeno profitirati dioničarima. Jedan opći način mjerenja održivosti poduzeća. Budući da je Elkington predložio ideju da se tvrtke smatraju odgovornima za svoje postupke, poslovni svijet počeo je uviđati potrebu za spajanjem društvenih i ekoloških inicijativa u okviru svog poslovnog modela.

Ne trebate se odreći profita ako zagovarate održivost korporativnog sektora

Kako se pokazalo, tvrtke mogu generirati profit i još uvijek pozitivno utjecati na ekosustave oko sebe.

Kada se raspravlja o ljudima, dionici se ističu iznad dioničara. Dok je maksimiziranje vrijednosti dioničara predugo bio poslovni imperativ, ljudi se danas pozivaju na društveni utjecaj tvrtke. Zainteresirane strane mogu uključivati ​​zaposlenike, kupce, partnere, zajednicu, pa čak i planet u cjelini. Postoje jake metode koje poduzeća mogu primijeniti kako bi promicale svoj društveni utjecaj.

Na primjer, osiguravajući da njihova radna snaga predstavlja različito porijeklo, etničku pripadnost i kulturu zajednice, organizacije mogu postati inkluzivnije. Tvrtke također mogu poboljšati svoj društveni utjecaj osiguravajući da su njihove vodeće pozicije heterogene. Često, pa čak i bez da primijete, vodeću poziciju tvrtke popunjavaju muškarci.

No cilj bi trebao biti da radna snaga poduzeća bude raznolika i uključiva. Također se radi o aktivnom uključivanju poduzeća u okolne ekosustave. Volontiranjem, donacijama i drugim oblicima vraćanja, tvrtke mogu postati agilni agenti promjena u svojim zajednicama. 

Trebate dodatno pojašnjenje ili pomoć?
Obratite nam se s povjerenjem.

Podijeli: