Korporativno volontiranje

Volontiranje je dobrovoljno ulaganje osobnog vremena, truda, znanja i vještina kojima se obavljaju usluge ili aktivnosti za dobrobit druge osobe ili za opću dobrobit bez primanja novčane naknade.

Korporativno volontiranja podrazumijeva svako poticanje zaposlenika na volontiranje u neprofitnim organizacijama od strane poslodavca.

Zaposlenici mogu volontirati iz različitih razloga – osobnog razvoja, brige o zajednici, pomoć marginaliziranim osobama, povećanje osviještenosti i znanja o problemima u društvu i sl. Poriv poslodavca/uprave da omogući korporativno volontiranje može biti i zbog veće vidljivosti, postizanja strateških ciljeva poduzeća, motiviranost i zadovoljstvo zaposlenika, briga o zajednici, mijenjanje sustava ili rješavanje nekog poduzeću bitnog problema u društvu.

Korporativno volontiranje obuhvaća različite oblike volontiranja zaposlenika, kao što su: 

  • volontiranje utemeljeno na vještinama (skills-based volunteering)
  • mentorstvo
  • volontiranje u upravnim odborima 
  • timsko volontiranje 
  • međunarodno volontiranje 
  • online volontiranje
  • mikrovolontiranje 
  • itd.

 

Više o korporativnom volontiranju možete pronaći u Priručniku Volonterskog centra Zagreb.

Moramo napomenuti da je u korporativnom volontiranju zajednička službena podrška tvrtki. Osobe koje volontiraju tijekom svog slobodnog vremena bez službene podrške poduzeća, ne ulaze u definiciju korporativnog volontiranja.

Podijeli: