Svaka objava na društvenim mrežama trebala bi se temeljiti na dobrom upoznavanju ciljane skupine.
Jednom kada znamo kome se obraćamo, lakše ćemo kreirati sadržaj na koji će ciljana skupina reagirati. Prilikom kreiranja objave važno je da se izražavamo kratko i jasno jer su korisnici društvenih mreža svakodnevno bombardirani raznim informacijama.
Prilikom objave poželjno je izazvati emociju kod ciljane skupine jer da bi netko reagirao na našu objavu, prvo treba nešto osjetiti. Pritom se možemo koristiti različitim emotikonima ili slikama koje jasnije prikazuju neku emociju.
Prilikom objave također je važno pripaziti na ton kojim se obraćamo našoj potencijalnoj publici. Različite društvene mreže imaju svoja pravila, stoga nije na odmet istražiti pravila prije kreiranja objave. Još jedna bitna stvar je prepoznatljivost – poželjno bi bilo odabraiti jedan filter i koristiti ga na svim fotkama.
Ovo su elementi kvalitetne objave na društvenim mrežama
- Dobra fotografija – Fotografiju je potrebno uskladiti s tekstom objave, ali i emocijama koje tekst izaziva prilikom objave. Stvaratelj sadržaja se može poslužiti različitim alatima/aplikacijama za uređenje fotografije kako bi sadržaj bio što atraktivniji publici.
- Dobar opis uz fotografiju – Koristite fraze poput “zamislite da” ili “kako biste se osjećali da” – to u ljudskom umu odmah pokreće reakciju.
- Pitanje/poziv na akciju – Stvaratelj sadržaja trebao bi u opis objave stavite rečenicu-dvije koje će korisnike zainteresirati da pročitaju cijelu objavu te ih potaknuti da konverzaciju. Bilo bi dobro pozvati publiku na akciju na primjer „klikni i saznaj više“.
Kako bi stvaratelj sadržaja ostvario pun potencijal koji društvene mreže pružaju, mora biti aktivan i nepredvidiv da bi uvijek pobuđivao interes kod potencijalne publike.
Trebate više poslovnih savjeta? Kontaktirajte nas!