U novije vrijeme se više gleda na interni razvoj organizacije te unapređenje vlastite organizacije i ljudskih kapaciteta za postizanje što većeg doprinosa zajednici u kojoj organizacija djeluje.
Četiri bitna segmenta mjerenja utjecaja u organizaciji
Iako se u organizacijama mjeri puno segmenata, četiri su ključna. To su:
- organizacijski procesi
- ulaganje u kapacitete organizacije
- kvaliteta usluga i odnosi s korisnicima
- financijska održivost
Kod organizacijskih procesa naglasak je na strukturama i metodama upravljanja.
Pitanja koja si možete postaviti kako bi razmotrili organizacijske procese unutar svoje organizacije su:
- Imate li definirane strateške i operativne planove?
- Na koji način se zapošljavaju osobe?
- Koji su procesi kod primanja novih volontera?
- Kako se odnose odluke?
- Tko je za što odgovoran?
- Imate li sistematizaciju radnih mjesta?
Kod ulaganja u kapacitete organizacije prvenstveno se misli na ljudske resurse. Jeste li se zapitali sljedeće:
- Jesu li nam zaposlenici zadovoljni na poslu?
- Proizlazi li zadovoljstvo iz plaće, radnog okruženja, dodatnih benefita ili nečeg drugog?
Kako mjerite zadovoljstvo klijenata? Je li vaša isporuka dobara ili usluga bila na odgovarajućoj razini?
Jeste li svojim djelovanjem stvorili neku dodanu vrijednost ili pomogli nekome?
Financijska održivost je vidljiva iz financijskih izvještaja.
- Ima li vaše poduzeće financijske rezerve?
- Što radite s dobiti poduzeća?
- Koliko je zajednica uložila u vas, a koliko vi natrag u zajednicu?
Po čemu ste vi zapravo drugačiji od drugih i kako svojim djelovanjem doprinosite zajednici?
Želite li saznati više o ovoj temi, kontaktirajte nas.