Osim mjesečnih evidencija koje poslodavci moraju imati za radnike poput šihterica, doznaka, raznih odluka (o godišnjem odmoru, o preraspodjeli radnog vremena, o isplati prigodnih nagrada i sl.) u kadrovskoj evidenciji radnika potrebno je još imati i ostalu važnu dokumentaciju.
Dokumentacija o radnicima koju čuva kadrovska
U ostalu važnu dokumentaciju vezanu za evidenciju radnika, a koju čuva kadrovska, još ulaze:
- prijava na Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje
- Prijava na Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje
- PK kartica
- Ugovor o radu sa svim pripadajućim aneksima
- potvrda o stažu sa mirovinskog osiguranja
- potvrde o nekažnjavanju (opcionalno)
- dokaz o invaliditetu (opcionalno)
- matična knjiga radnika
- preslika osobne iskaznice
- odjava sa Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje
- odjava sa Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje
- potvrda o preuzetoj dokumentaciji
- potvrda o vrsti posla koju je radnik obavljao
- potvrda o trajanju radnog odnosa
- odluka o raskidu ugovora o radu (sporazumni, istek ugovora, tehnološki, otkaz radnika i sl.)
Trebate li pomoć oko vođenja evidencije radnika, javite nam se. Tu smo za vas.